Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Генькіна М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Генькіна М. А. 
Шляхи формування духовності у студентів [Електронний ресурс] / М. А. Генькіна // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2014. - № 2. - С. 90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2014_2_14
Розглянуто сучасну проблему нестачі духовних якостей та брак духовних цінностей у студентів, а також їх небажання чути слово "духовність", розуміння якого вони пов’язують із релігією. Показано значення можливих шляхів прищеплення студентам духовних цінностей. Висвітлено засоби, які дають хоча невисокі, але цінні результати щодо підвищення самосвідомості та відповідальності студентів, їх активності, а в сукупності все це сприяє появі цінностей, розумінню добра, а значить, духовності. Це бесіди, рольові ігри або дебати на семінарських заняттях, тренінги та методи вальдорфської педагогіки. Названо важливі шляхи формування духовності: самореалізація, саморозвиток, майстерність викладачів як запорука успішного досягнення будь-яких цілей навчання тощо.Рассмотрена современная проблема нехватки духовных качеств и отсутствие духовных ценностей у студентов, а также их нежелание слышать слово "духовность", понимание которого они связывают с религией. Показано значение возможных путей привития студентам духовных ценностей. Освещены средства, которые дают хотя невысокие, но ценные результаты по повышению самосознания и ответственности студентов, их активности, а в совокупности это ведет к появлению ценностей, пониманию добра, а значит, к духовности. Это беседы, ролевые игры или дебаты на семинарских занятиях, тренинги и методы вальдорфской педагогики. Названы важные пути формирования духовности: самореализация, саморазвитие, мастерство преподавателей как залог успешного достижения любых целей обучения и т. д. The modern problem of lack of spiritual qualities and lack of spiritual values in students as well as their unwillingness to hear the word "spirituality", the understanding of which they associate with religion. The significance of the possible ways of instilling students of spiritual values. Highlight tools that provide at low but valuable results to improve self-awareness and responsibility of students, their activity, and in the aggregate, this leads to the emergence of values, understanding of good and, therefore, to spirituality. This conversation, role play or debate in seminars, training and methods of Waldorf education. Named the important ways of formation of spirituality: self-realization, self-development, skills of teachers as the key to successful achievement of all learning objectives, etc.
Попередній перегляд:   Завантажити - 242.402 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Братута Е. Г. 
Ігрове проектування чи моделювання реальної інженерної діяльності у навчальному процесі [Електронний ресурс] / Е. Г. Братута, В. М. Кошельник, М. А. Генькіна // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 46. - С. 40-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_46_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 344.455 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського